Mouse Extender

Günümüzde bilgisayar kullanırken aynı anda birçok uygulama ile çalışmamız kaçınılmaz. Birçok pencere ile boğuşurken savaşı lehimize çevirebilecek birçok araç var. Ben en çok A4 Tech G6 Saver G6-70D sürücüsü ile gelen yazılımı kullanıyorum. Böylece pencereyi kapatmak için sağ üstteki küçük çarpı işaretini hedefleyip tıklamam gerekmiyor. Ya da küçültmek için diğer küçük butonu tıklamam gerekmiyor. Çok küçük bir ayrıntı gibi gelsede hız gereken durumlarda performansımı katlıyor. Hızlı menüsü ise benimle devamlı dolaşan başlat menüsü gibi. Bir program açacaksam, "Başlat" - "Programlar" - "..." şeklinde menüler arasında gezmem gerekmiyor. "Hızlı Başlat" a gerek kalmadığı için görev çubuğunda çok daha fazla pencere açabiliyorum ve masaüstünün şişmesine engel olabiliyorum. Masaüstünde pencere kapatma tuşuna basarsam masaüstüde bir pencere olduğu için bu sefer bilgisayar kapatma seçeneklerinden birini seçiyorum. İnanılmaz bir hız getiriyor.
Maalesef bu güzel günler 64 Bitlik Windows 7 Professional işletim sistemine geçmemle mazide kaldı:( A4 Tech sürücüsü düzgün yükleniyor ancak özellikler penceresi gelmiyor. Desteklenen işletim sistemlerinde de Win7 yok. Destek birimine konuyu belirttim ama geçen seferki gibi hızlı bir cevap alamadım bu sefer.
İnternette küçük bir arama ile Mouse Extender programına ulaştım. Pencere küçültme, pencere kapama özellikleri olmasada devamlı benimle dolaşan kendi özel menüsü sayesinde istediğim programları, klasörleri veya internet sayfalarını hemen açabiliyorum. Görüntüsü ve özelleştirilebilir özellikleri çok daha gelişmiş. Türkçeleştirmek için bazı girişimlerde bulundum ama VS 2008 gerekli. Şirket olarak VS 2005 kullanıyoruz ve 2008 i pas geçtik. Kimse yapmazsa VS 2010 ile (Sağ olsun Empower Üyeliği) tekrar deneyebilirim.
Sonuç olarak birçok küçük özelliği ile çok güzel bir sunuş yapıyor Mouse Extender. Denemenizi tavsiye ederim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

DevExpress ve Telerik karşılaştırması

Install Remmina on macOS for easy connection to your servers via SSH, RDP, VNC.

Logo Apps Eğitim Notları